Otázky a odpovede

Našim zákazníkom prinášame najčastejšie otázky a ich odpovede:

  • Ak si u Vás objednám tovar dnes, kedy mi príde?

    Keď uskutočníte objednávku tovaru do 15.00 hod. (cez pracovné dni) a zvolíte si prepravnú službu Kuriérom UPS, prípadne urobíte úhradu cez PayPal (kreditnou kartou) - tovar by ste mali mať na nasledujúci pracovný deň doma. Môže sa občas stať, že nejaký ten tovar na čas nebude na sklade - vtedy Vás budeme ihneď informovať, aby ste si mohli prípadne vybrať iný.

  • Keď mi nesadne veľkosť, môžem tovar vrátiť?

    Áno. Tovar však treba skúšať doma v byte, nie v teréne. Môžete nám ho vrátiť alebo požiadať o výmenu za iný tovar prípadne veľkosť. Prvá výmena tovaru je bezplatná a zákazníkovi odosielame nový tovar poštou, jediné náklady sú pošta alebo kuriér k nám do obchodu.

  • Čo znamená pri obuvi označenie veľkosti napr. UK 7+?

    Je to označenie polovičnej veľkosti. Veľkosť UK 7+ je teda naša "7 a polka".

  • Kúpil som u Vás tovar ako darček, ale bohužiaľ nesedí. Prešlo však viac ako 7 dní od kúpy, môžem ho ešte vrátiť?

    Pokiaľ je nepoužitý, máte od tovaru originál balenie, tak nie je žiadny problém tovar vrátiť aj po 7 dňovej zákonnej lehote. Doteraz sme takto žiadnemu zákazníkovi nezamietli vrátenie tovaru.

  • Dá sa tovar, ktorý ponúkate na internete aj niekde vyskúšať alebo pozrieť?

    Takmer všetko, čo ponúkame si môžete prísť osobne vyskúšať k nám do predajne RIVEL ŠPORT, ul. Janka Kráľa 1, 97401 Banská Bystrica

  • Nedá sa mi objednať cez formulár, môžete mi pomôcť?

    Objednávku môžete urobiť aj telefonicky alebo sms správou na čísle 0905 347 404, prípadne stačí poslať e-mail, kde uvediete o aký tovar máte záujem, adresu kam Vám máme tovar doručiť, Vaše telefónne číslo a spôsob doručenia (poštou alebo kuriérom, na dobierku alebo úhradou vopred)

  • Aké sú možnosti prevzatia alebo doručenia tovaru?

    Tovar Vám môžeme odoslať Slovenskou poštou, prepravnou spoločnosťou UPS (kuriérom) alebo si ho môžete vyzdvihnúť osobne u nás v Banskej Bystrici na ul. Janka Kráľa 1, v predajni RIVEL ŠPORT.

  • Ako môžem za tovar zaplatiť?

    Ak si zvolíte dobierku - môžete zaplatiť priamo kuriérovi alebo na pošte. Tiež môžete urobiť platbu kartou priamo cez PayPal alebo si zvoliť možnosť zaplatiť za tovar vopred - vtedy Vám pošleme údaje pre platbu (tzv pred faktúru) a tovar pre Vás rezervujeme. Najrýchlejší spôsob je na dobierku cez prepravnú spoločnosť alebo platba cez PayPal.

  • Nie som si istý/á, či mi sadne oblečenie, ako to zistím?

    Ak nemáme veľkostnú tabuľku konkrétnej značky uvedenú na stránke, môžete nás kontaktovať telefonicky alebo mailom s tým, že potrebujete premerať oblečenie (prípadne aj vnútornú vložku na obuvi). Tovar sa Vám pokúsime čo najskôr premerať podľa Vašich požiadaviek.

  • Posielate tovar aj do ČR?

    Do ČR momentálne posielame tovar po zaplatení predfaktúry kúriérskou službou.

  • Ako môžem zrušiť objednávku?

    Jednoducho - stačí zavolať alebo poslať čo najskôr mailom alebo sms správou informáciu, že objednávku rušíte. Stačí uviesť Vaše meno prípadne číslo objednávky.

  • Kedy doručuje balíky kuriérska spoločnosť? Mám ich čakať doobeda alebo večer?

    Kuriér roznáša balíky väčšinou počas pracovnej doby, preto je vhodnejšie uvádzať adresu doručenia tam, kde sa nachádzate počas bežnej pracovnej doby, teda približne do 15.30 hod.

    Ak nemôžete byť celú dobu na mieste kam Vám posielame tovar, môžete kontaktovať UPS kuriérsku službu na čísle 16 877 (nezabudnite však pred týmto číslom uviesť predvoľbu mesta, alebo najbližšieho okresného mesta) a vyžiadať si tam kontakt priamo na kuriéra, ktorý Vám tovar vezie. Tam treba uviesť číslo Vášho balíka. (ak Vám neprišlo v sms správe alebo mailom, vyžiadajte si ho u nás)

Späť