Otázky a odpovede

Našim zákazníkom prinášame najčastejšie otázky a ich odpovede:

  • Ak si u Vás objednám tovar dnes, kedy mi príde?

    Keď uskutočníte objednávku tovaru do 12.00 hod. (cez pracovné dni) a zvolíte si prepravnú službu Kuriérom UPS, prípadne urobíte úhradu cez PayPal (kreditnou kartou) - tovar by ste mali mať na nasledujúci pracovný deň doma. Môže sa občas stať, že nejaký ten tovar na čas nebude na sklade - vtedy Vás budeme ihneď informovať, aby ste si mohli prípadne vybrať iný.

  • Keď mi nesadne veľkosť, môžem tovar vrátiť?

    Áno. Tovar však treba skúšať doma v byte, nie v teréne. Môžete nám ho vrátiť alebo požiadať o výmenu za iný tovar prípadne veľkosť. Prvá výmena tovaru je bezplatná a zákazníkovi odosielame nový tovar poštou, alebo kuriérom. Jediné náklady zákazníka sú pošta alebo kuriér k nám do obchodu.

  • Čo znamená pri obuvi označenie veľkosti napr. UK 7+?

    Je to označenie polovičnej veľkosti. Veľkosť UK 7+ je teda naša "7 a polka".

  • Kúpil som u Vás tovar ako darček, ale bohužiaľ nesedí. Prešlo však viac ako 7 dní od kúpy, môžem ho ešte vrátiť?

    Pokiaľ je nepoužitý, máte od tovaru originál balenie a všetky visačky, tak nie je žiadny problém zatelefonovať, príp. napísať e-mail a po dohode tovar vrátiť aj po 7 dňovej zákonnej lehote.

  • Dá sa tovar, ktorý ponúkate na internete aj niekde vyskúšať alebo pozrieť?

    Takmer všetko, čo ponúkame si môžete prísť osobne vyskúšať k nám do predajne RIVEL ŠPORT, Nám. Ľ. Štúra 31, 974 05 Banská Bystrica

  • Nedá sa mi objednať cez formulár, môžete mi pomôcť?

    Objednávku môžete urobiť aj telefonicky alebo sms správou na čísle 0905 347 404, prípadne stačí poslať e-mail, kde uvediete o aký tovar máte záujem, adresu kam Vám máme tovar doručiť, Vaše telefónne číslo a spôsob doručenia (poštou alebo kuriérom, na dobierku alebo úhradou vopred)

  • Aké sú možnosti prevzatia alebo doručenia tovaru?

    Tovar Vám môžeme odoslať Slovenskou poštou, prepravnou spoločnosťou UPS (kuriérom) alebo si ho môžete vyzdvihnúť osobne u nás v Banskej Bystrici na Nám. Ľ. Štúra 31, v predajni RIVEL ŠPORT.

  • Ako môžem za tovar zaplatiť?

    Ak si zvolíte dobierku - môžete zaplatiť priamo kuriérovi alebo na pošte. Tiež môžete urobiť platbu kartou priamo cez PayPal alebo si zvoliť možnosť zaplatiť za tovar vopred - vtedy Vám pošleme údaje pre platbu (tzv pred faktúru) a tovar pre Vás rezervujeme. Najrýchlejší spôsob je na dobierku cez prepravnú spoločnosť alebo platba cez PayPal.

  • Nie som si istý/á, či mi sadne oblečenie, ako to zistím?

    Ak nemáme veľkostnú tabuľku konkrétnej značky uvedenú na stránke, môžete nás kontaktovať telefonicky alebo mailom s tým, že potrebujete premerať oblečenie (prípadne aj vnútornú vložku na obuvi). Tovar sa Vám pokúsime čo najskôr premerať podľa Vašich požiadaviek.

  • Posielate tovar aj do ČR?

    Do ČR momentálne posielame tovar po zaplatení predfaktúry kúriérskou službou.

  • Ako môžem zrušiť objednávku?

    Jednoducho - stačí zavolať alebo poslať čo najskôr mailom alebo sms správou informáciu, že objednávku rušíte. Stačí uviesť Vaše meno prípadne číslo objednávky.

  • Kedy doručuje balíky kuriérska spoločnosť? Mám ich čakať doobeda alebo večer?

    Kuriér roznáša balíky väčšinou počas pracovnej doby, preto je vhodnejšie uvádzať adresu doručenia tam, kde sa nachádzate počas bežnej pracovnej doby, teda približne do 15.30 hod.

    Ak nemôžete byť celú dobu na mieste kam Vám posielame tovar, môžete kontaktovať UPS kuriérsku službu na čísle 16 877 (nezabudnite však pred týmto číslom uviesť predvoľbu mesta, alebo najbližšieho okresného mesta) a vyžiadať si tam kontakt priamo na kuriéra, ktorý Vám tovar vezie. Tam treba uviesť číslo Vášho balíka. (ak Vám neprišlo v sms správe alebo mailom, vyžiadajte si ho u nás)

Ako sa starať o turistickú obuv?

 

Vo firme Hanwag vyrábame topánky pomocou komplexných techník, ktoré vyžadujú vysokú úroveň remeselnej zručnosti. Vďaka tomu je možné všetku našu obuv prepodrážkovať. Pokiaľ sa budete o svoje topánky správne starať, vydržia vám veľmi dlho. Pripravili sme preto pre vás krátky návod o tom, ako sa o ne dobre starať…

1. ČISTENIE

Vytianite vložky a tiež šnúrky, pokiaľ sú veľmi špinavé.

Zvonka: kefkou očistite špinu a prach po každom použití topánok. Ak sa špina ťažko odstraňuje, opláchnite topánky pod tečúcou vodou. Ak to dostatočne nepomôže, použite špeciálny čistici prostriedok na kožu. Nepoužívajte mydlo, ničí impregnáciu a väčšinu typov kože.

Vnútro: kožené a textilné stielky (ako vo väčšine GORE-TEX® topánok) sa najlepšie čistia so špongiou alebo mäkkou kefkou a čistou studenou vodou. Nepoužívajte horúcu vodu.

Sušenie: starostlivo vysušte topánky po čistení na dobre odvetranom, suchom a tienistom mieste s doširoka otvoreným jazykom. Ak sú priveľmi mokré, nacpite topánky papierom a ten vymeňte niekoľko krát. Rovnako postupujte pri koženej aj GORE-TEX® stielke. Použie toaletný papier alebo kuchynské papierové utireky, nikdy nie noviny. Výmenu papiera robte aspoň raz za pol hodinu.

Upozornenie: nikdy nenechávajte mokré alebo vlhké topánky v neodvetranom vlhkom prostredí, ako napr. v igelitovej taške, v kufri auta, v pivnici. Nikdy nesušte topánky blízko pece, nad ohniskom alebo iným zdrojom tepla. Koža sa môže spáliť, skrehnúť, vysušiť sa a popraskať. Taktiež môže stratiť svoj tvar.

2. IMPREGNÁCIA

Pravidelne aplikujte impregnačné spreje (taktiež na novej obuvi). Sprejujte na suchú obuv po vyčistení. Impregnácia dosahuje svoj plný efekt po 24 hodinách. Sprejujte starostlivo zo vzdialenosti približne 30 cm. Nezabudnite ani na šnúrky a ťažko prístupné záhyby na jazyku.

Náš tip pre kožené zvršky: používajte prostriedok Hawag Care Sponge na suché topánky, ideálne po vyčistení. Aplikujte emulziu s hubkou na kožu a nechajte vyschnúť aspoň po dobu 24 hodín. Nezabudnite na ťažšie dostupné miesta (napr. jazyk).

3. STAROSTLIVOSŤ O KOŽU

Suchá koža potrebuje výživu. Použite špeciálny vosk (nie tuk ani olej). Vmasírujte tenkú vrstvu vosku do suchej kože. Upozornenie: povrch nubukovej alebo semišovej kože s každou aplikáciou vosku mierne stmavne. Ak sa vám tento efekt nepáči, možete povrch vykefovať špeciálnou semišovou kefou, čim odstránite nadbytočný vosk.

4. ĎALŠIE TIPY

 

  • Topánky skladujte rovno bez záťaže na suchom dobre odvetranom mieste.
  • Topánky nesmú prijsť do kontaktu s olejom, naftou a inými ropnými látkami. Ak sa to stane, ihneď obuv vyčistite.
  • Po dlhšom skladovaní jemne zdrsnite dezén podrážky pomocou drôtenej kefy alebo jemným brúsnym papierom
  • Po každom použití topánky očistite kefou od prachu a nečistôt.


Späť